Wat moet u weten om artikelen te retourneren?

Een retour aanvragen
Via  MIJN GEGEVENS, in de module RETOUREN kunt u een retour aanvragen.  Klik hier voor meer uitleg
Binnen 1 werkdag ontvangt u van ons de retourbon per mail. Deze print u uit, voegt u toe in de doos en u verzendt de goederen op eigen kosten retour. Zodra wij de goederen retour hebben ontvangen, ontvangt u binnen enkele werkdagen een credit nota op dezelfde wijze als u normaliter de facturen ontvangt. Producten kunnen tot 15 dagen na de bestelling geretourneerd worden. Dit kan alleen als artikelen in de originele verpakking zitten en onbewerkt zijn. 

Behandelingskosten
Bij retourzendingen zijn wij genoodzaakt om 12,5% van het te crediteren bedrag in mindering te brengen op de credit nota met een minimum van €6,50. Vanzelfsprekend geldt dit niet als u een onjuiste levering hebt ontvangen. 

Retour sturen/Verzendkosten/Afhaalopdracht GLS
Als u iets retourneert zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Als u een onjuiste levering hebt ontvangen, geven wij onze vervoerder de opdracht om de retourzending op onze kosten op te halen.

Klantenservice
Heeft u de vragen over de retouren procedure? Onze klantenservice staat voor u klaar. U bereikt onze klantenservice via:+31 (0)71 5810766, info@hmz.nl of de HMZ-chat op deze website