Geschiedenis HMZ Fashiongroup

In 1979 richtten Rien de Hart en Arie van Mourik samen HMZ Fashiongroup op. Zij leerden elkaar kennen toen zij actief waren als sales agents voor Moustache en Emmanuelle, wat later uitgroeide tot Mexx. Zij rolden in het verkoopvak zonder een directe voorliefde voor mode; dat is door de jaren heen van nature eigen geworden. Rien en Arie begonnen met HMZ Fashiongroup toen zij nog voor Mexx werkten. Al snel kwamen zij voor de keuze te staan en besloten zij volop voor hun eigen bedrijf te gaan. Dit was het begin van HMZ Fashiongroup.
Over HMZ Fashiongroup.

In de beginjaren was het sportmerk Hanes de kern van het productaanbod. Toch kwamen Arie en Rien er al snel achter dat het Amerikaanse merk niet genoeg bood om alle klanten volledig van dienst te zijn. Het portfolio werd uitgebreid met Lemon & Soda, een merk dat nog steeds een van de paradepaardjes van HMZ Fashiongroup is. Ondertussen is de collectie uitgebreid met meer merken om alles te kunnen bieden wat er nodig is op het gebied van promotionele en bedrijfskleding. Dit wordt versterkt met marketingondersteuning, The Choice en alle middelen die nodig zijn om de kleding goed onder de aandacht te brengen. De merken worden via een uitgebreid dealernetwerk aan eindklanten verkocht. Bewust ondernemen staat centraal voor HMZ Fashiongroup, iets wat wel blijkt uit onze missie en Code of Conduct.
Over bewust ondernemen.